LaTesT of Me

Rabu, 13 April 2011

Produk Catalyst

Assalammualaikum,

Aku just nak share tentang kebaikan produk catalyst nie.. Aku dah 2 bulan amek Virgin Coconut Oil (VCO) atau name melayu nye minyak kelapa dara.

Aku tau tentang nie pn dr blog Irinenadia.blogspot.com then aku cr laman web catalyst nie. Aku trus kol Kak Aini, Selangor Sales and Distribution Centre untuk produk catalyst ini. So aku pn order VCO & Collagen, terus daftar jadi agent Catalyst . (sila klik sini http://www.catalyst2u.net/index-4e.html ).

Aku makan VCO 2 bijik trus pada waktu pagi. Mlmnye pulak aku makan collagen dan VCO tue aku sapu kt muke b4 tdo. Bangun je dr tdo, muke jadi licin dan tak berminyak. Sangat suke. Bekas2 jerawat dlu pn dh kurang kelihatan. Jerawat pn dh cm malu2 alah nk tumbuh. B4 nie dh cm cendawan tumbuh pas ujan dah muke aku nie. Skrg dh cantek dh... Asben pn puji gak. Hehehe.

Ini antara kelebihan kalo guna VCO ek : -

1. Merawat masalah jerawat dan kulit muka berminyak
2. Membantu masalah kitaran haid yang tak teratur
3. Mengatasi selera makan yang terlalu tinggi atau terlalu rendah
4. Mengatasi masalah keletihan dan kurang tenaga
5. Mengatasi masalah kencing manis
6. Mengatasi masalah stretchmarks dan tona kulit yang kusam (bagus untuk wanita mengandung)
7. Membantu di dalam penyuburan (untuk mendapatkan zuriat)
8. Mengatasi masalah keputihan
9. Mengatasi masalah paras kolesterol yang tinggi
10. Memudahkan proses bersalin
11. Untuk menguruskan badan
dan banyak lagi kebaikannya...
Sesuai juga untuk lelaki

Harga untuk VCO Soft Gel nie hanyalah RM39.90 exclude postage ek.
Harga untuk Collagen plak hanyalah RM59.90 exclude postage. (harga collagen nie paling murah berbanding produk2 lain tau)
Untuk sebarang tempahan, boleh hubungi aku di talian 012-4673467 ataupun emel kt nurulsyuriani@gmail.com .

Korang tgk la gambar nye cmne dulu.. Sebarang pertanyaan just text or emel me je.. ataupun layari http//:catalyst2u.net. 

VCO Soft Gel Capsule RM39.90, 60 biji
VCO Collagen RM59.90, 15 sachet
 Nie antara produk yang sangat laris kebabaommmm..
Produk lain aku cite lain plak ek.

Alah membeli menang memakai,
Produk catalyst menjadi kesukaan,
Bukannye susah untuk memakai,
Makan dan sapu ikut kesukaan.

C u When i C u...

0 comments: